Min lilla värld av blommor

söndag, maj 01, 2005

Sköna maj välkommen!

Så har maj månad gjort sitt intåg. Inte för att det känns mycket mer som vår för det, men men... Själv tillbringade jag större delen av valborgshelgen på jobbet, vilket kanske inte alltid är så kul.

Desto roligare var det däremot att åka med mina föräldrar till det hus de har tänkt flytta till i augusti. Det är ute på landet, i skogskanten, med sjöar i närheten och hallonbuskar på tomten. Jag längtar redan till nästa års semester... :-)

Något annat trevligt som hände i helgen var att jag fick e-post från Mil Millington (Things my girlfriend and I have argued about) - jo faktiskt. Jag hade lämnat ett meddelande i gästboken på sidan, och han skrev och kommenterade det. Hur trevligt som helst. Det är så lite som krävs för att någon ska bli min hjälte...