Min lilla värld av blommor

onsdag, oktober 11, 2006

Man kan engagera sig i det mesta

Pratade med en kompis i telefon. Och pratade. Och pratade. Även om hennes sambo menar att vi bara tjattrar, så är det faktiskt egentligen så att vi utbyter viktig information. Hävdar vi.

En del av kvällens samtalsämne: Bonde söker fru. Diskussion om vissa av deltagarnas för- och nackdelar.

Helt naturligt att diskutera tv-serier, kanske.

Det skrämmande: varken hon eller jag har sett, eller kan se tv-programmet i fråga.

Slutsats: det vill jag inte ens tänka på.

2 Comments:

At 11:17 fm, Blogger MEE said...

I sanning skrämmande, men å andra sidan skrattade jag så mycket att jag blåste ut mitt thé genom näsan då jag läste det, sålunda har diskussionen ändå fyllt en viktig funktion, nämligen att få mit att våttorka datorn!
Tentanervös, moi?

 
At 4:18 em, Blogger Erika said...

Och fick en nässköljning! Ah... härligt att höra att man kan bidra till rena hälsokurer!

Håller alla tummarna för dig!

 

Skicka en kommentar

<< Home