Min lilla värld av blommor

måndag, juli 17, 2006

Om man nu missar ett tåg...

..så får man väl ta nästa.

Snart bär det av till Stockholm igen, och jag har nya lägenheter att titta på. Tack och lov. Från den brysselska fronten kunde jag bara sitta och se hur fler och fler av de alternativ jag hade försvann från listan. Men nu har det hunnit tillkomma nya, och kanske kan mitt framtida Sverige-hem finnas bland dem.

Här i Bryssel har nu vi alla i Sverige-huset (som vårt hem tydligen kallats i folkmun, pga det stora antalet svenskar som passerat revy här) hittat ny bostad. S påbörjar sin flytt redan i augusti. I mitten av september flyttar jag, och H lämnar huset den sista september. Och med det går svenskhuet i graven.

1 Comments:

At 1:28 em, Blogger ChW said...

Lycka till med bostadsletandet, jag vet hur jobbigt det kan vara!

 

Skicka en kommentar

<< Home