Min lilla värld av blommor

torsdag, oktober 26, 2006

Underbart insnöad!

För er som, liksom jag, har insett hur underbara berättelserna om Sherlock Holmes är, och som dessutom tycker det är kul att piffa upp datorn lite:

gå in på (eller kanske "i", om det ska vara grammatiskt korrekt!) A Large Tin Box från Camden House.

Skärmsläckare för äldre versioner av Windows samt - jag älskar denna sida! - små ljudsnuttar som man kan ladda ner och använda istället för de rätt tråkiga trudelutter som är inprogrammerade för Windows. Slå på datorn, få ett e-postmeddelande, stänga av datorn och en massa annat - allt kan få sitt eget citat från berättelserna.

Själv har jag nu installerat ett par ljudfiler redan, och får därmed bland annat den stora glädjen att höra hur trevligt det är att ni är tillbaka i London, herr Holmes, varje gång jag loggar in.

Åh - jag älskar att vara insnöad!