Min lilla värld av blommor

tisdag, december 05, 2006

Intet är som väntans tider

Eftersom man aldrig kan få för mycket av det goda har jag börjat leta ny lägenhet i Bryssel igen. Ikväll var jag och tittade på en i Ixelles-området. Lagom stor, fräsch och fin, trevligare hyresnivå än jag har nu, gångavstånd till jobbet.

Tänkte på saken, kunde inte somna, tänkte lite till, och har nu skickat iväg mejl om att jag vill ha den.

Och nu kan jag inte sova för det.

Vill ju veta NU ifall jag får den, eller om den person som skulle komma och titta efter mig sa ja på en gång.

Hm.

Antar att jag får försöka gå och lägga mig igen i alla fall.

Och ja, just ja: grattis till mig. Idag blir jag 27 år.

Etiketter:

5 Comments:

At 1:18 em, Anonymous Anonym said...

Grattis! En dag för sent. Hoppas att det blir bra med lägenheten om du får den.

 
At 7:25 em, Blogger Sara said...

Grattis grattis!

 
At 11:23 em, Blogger Erika said...

Tack ska ni ha!

 
At 11:05 fm, Blogger ChW said...

Grattis en dag i efterskott då...

 
At 1:09 em, Blogger gonden said...

Jamen hur blev det då? Fick du din bostad?

 

Skicka en kommentar

<< Home